VIP referenciák

Panaszok / Returns

Kapott sérült áruk

  • Ha kap árut a fuvarozó, kérjük, gondosan ellenőrizze a szállított áruk.
  • Szállítmány, amely sérült, nem fogadja el.

Ha az áru sérült, bár a csomagolás sértetlen, szükséges, hogy kommunikálni az ügyet a lehető leghamarabb tájékoztassa a szállító vagy a cégünk, típusától függően kiválasztott közlekedés.
 
  • Cseh Posta: személyesen jelenti be a szállítás időpontja minden postán.
  • PPL: jelentse 3 munkanapon belül a tel. 225331500.
  • DPD: be 2 munkanapon belül a tel. 841700700.
  • Toptrans: be 2 munkanapon belül a tel. 267101601.
  • Gebrüder Weiss be 1 munkanapon belül a telefon. 296245025.

Az árut leszállították hiányos vagy rossz modell

Minden panaszt megoldja az e-mail levelezést. Mert igény rendezésében, küldjön egy e-mailt info@hobbytec.cz és mellékleteket csatolja az alábbiakat:
 
  • vásárlást igazoló (számla)
  • befejezett panaszlevelet (letölthető ITT )
  • fényképes dokumentáció egyértelműen bizonyítva az oka a panasz

Az árut leszállították hiányos vagy rossz modell

Minden panaszt megoldja az e-mail levelezést. Mert igény rendezésében, küldjön egy e-mailt info@hobbytec.cz és mellékleteket csatolja az alábbiakat:
 
  • vásárlást igazoló (számla)
  • befejezett panaszlevelet letölthető ITT
  • fényképes dokumentáció egyértelműen bizonyítva az oka a panasz


Ha arra kérik, hogy küldje vissza a terméket a boltban vagy a szolgáltatás és a termék át tiszta állítások szerint a higiéniai előírásoknak, vagy az általános higiéniai elveket. A kérelemnek tartalmaznia kell az összes alkatrészek és tartozékok, amelyek szükségesek, hogy ellenőrizze a bejelentett hiba. Javasoljuk, hogy csatolja:

  • egy példányt a vásárlási nyugta vagy más vásárlást igazoló áruk
  • a hiba leírását, és meg elérhetőségét
 

Ajándékok, amelyek ingyenesen nyújtott, nem lehet jogok gyakorlására a fogyasztó. Az ilyen áruk megfelelnek a feltételeknek az adományozási megállapodást, és az összes vonatkozó előírásoknak a cseh jogszabályok.
 

A határidő az igény rendezésében
 
  • Ha van egy fogyasztói panasz foglalkozik majd egy 30 napos időszak.
  • Abban az esetben Ön fogyasztó, igyekszünk foglalkozni a panasz a lehető leghamarabb.
  • Abban az esetben, a visszatérítés küldünk pénzt egy bankszámlára. A visszatérítést nem lehet postai utalvány.

Kapcsolatos költségeket az áruszállítás a szolgáltatásnak visszatérése szolgáltatás térítik, ha a következő feltételek teljesülnek:
 
  • a panaszok osztály lesz előre megállapodott, hogy az árukat kell szállítani a legközelebbi márkaszervizhez saját költségén
  • A követelés indokolt (ez nem lesz ilyen. üzemzavar által okozott működési hiba, mechanikai sérülés, stb.)
  • keresztül az űrlapot (elem „Követelések”) intézett visszatérítése szükséges kapcsolódó költségek az áruszállítás
  • Doložíme költsége (beolvasás bevételek postaköltség, szállítási lista, stb.)
 

Ez csak készpénz költségek ésszerű szinten jellege miatt az áru. Például A postaköltséget nem a taxi szolgáltatást.

javíthatatlan hibát

Ha a szolgáltató azt mondta, hogy az áru nem javíthatók (ha elkövetni), és hogy már megoldódott a kereskedő visszatérítés vagy csere egy újat, kérem fellebbezni (gyülekezési listában) és garancialevél e-mail címen info@hobbytec.cz . A dokumentumok alapján fogják vizsgálni a követelés, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot.
 

Visszatér az időszakban 14dennní

§-a szerinti 1829 a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől indoklás nélkül 14 napon belül a termék átvételét, ill. kézhez vette a végső szállítás az áru, ha a tartalom vásárol több javakat vagy árukat több részből áll (elég küldeni a 14. napon az időszak). Ha úgy dönt, hogy a vevő visszavonja ebben az időben, és meg kell felelnie a következő feltételeknek, akkor visszatérítjük a vételárat és a költség a legolcsóbb útján kínált áruszállítás eladó a vevőnek. §-ának megfelelően 1820 bekezdését. 1 pont. g) és § 1832 bekezdését. 3 viseli a fogyasztó, ha visszalép a szerződés § szerint 1829 et seq. visszaküldésének költségeit az áruk.

Ha úgy dönt, hogy visszavonja ebben az időben, kérjük, tiszteletben tartják a következő feltételeket:
 
  • Legkésőbb 14 napon belül a termék átvételét az eladónak kell küldeni megnyilvánulása akarat a szerződéstől elállni. 
  • Forma visszavonás letölthető ITT
  • Kérjük küldjön levelet info@hobbytec.cz , majd bele az árut. 
  • Az árut vissza a saját költségén tárolja és 14 napon belül a visszavonás.
  • Áruk, hogy küldje el e elvonási javasoljuk visszatér az eredeti csomagolás, termékek viselje jelei használat, legyen sérülésmentes, hiánytalan (beleértve a tartozékokat, garancia, használati utasítás, stb), és egy másolatot a vásárlási bizonylatot. Ne küldjön utánvéttel. Javasoljuk, hogy az árut biztosítani. 
  • A pénz az áruk és a költség a legolcsóbb szállítási mód által kínált online áruház kerül vissza ugyanúgy, ahogy érkezett, vagy egy megállapodás, vagy átutalással a számla 14 napon belül a visszavonás. Az eladó nem köteles visszaadni a vevő minden pénzt, mielőtt átadja az árut, a vevő azt bizonyítja, hogy az eladó küldött áruk.
  • Ha nem csökken az áruk értéke (részben elfogyasztott vagy kopott árucikkekre más kezeléseken, mint ami szükséges, hogy kezelje tekintetében annak természetét és jellemzőit, az áruk nem teljes vagy sérült), a vevő köteles bizonyíthatóan hiányzó értéket helyettesítő a pénz. Az eladó jogosult jóváírni az összeget a kártérítési náluk felmerült felhasználású termékek megsérti § 1833 A vásárlás összegét.
  • Ha a szerződés tárgyát képező, és a szolgáltatás indult a teljesítmény, akkor a vevőnek kell fizetnie egy részét a szolgáltatások árának fogyasztott, ha a vevő elállt a szerződéstől.
  • Ha az áruval együtt, amennyiben a vevő egy ajándék, az ajándék megállapodás vevő és eladó között kötött feltétel későbbi, hogy ha van egy elállás a vevő elveszti ajándékozási szerződés tekintetében, mint egy ajándék a hatékonyság és a vásárló köteles együtt az áru eladó is vissza feltéve ajándék.
  • Ha a vevő eláll a szerződéstől, a vevő viseli a költségeit az áruk visszaküldésének az eladónak, még abban az esetben, ha az árut nem lehet vissza a karakter szokásos postai úton.
 

A folyamat az áruk visszaküldésének időszakban 14dennní

  • Hozd az árut személyesen a központi raktárunkban. 
  • Küld árut postán vagy a hajózási társaság, hogy foglalkozzon a központi raktárból:
    Hobbytec CZ sro - Panasz Tanszék
    Mert Mototechna 87 (Pro-épületegyüttes otthon)
    251 62 Tehovec
     
  • A település egy kérelmet kell csatolni a vásárlást igazoló (számla) és kitöltött űrlapok az áruk visszaküldésének (letöltés itt ).
A termék legyen tiszta és megfelel a higiéniai előírásoknak, vagy az általános higiéniai elveket. A kérelemnek tartalmaznia kell az összes alkatrészek és tartozékok, amelyek szükségesek, hogy ellenőrizze a bejelentett hiba.