Minden panaszt megoldja az e-mail levelezést. Mert igény rendezésében, küldjön egy e-mailt 
info@hobbytec.cz és mellékleteket csatolja az alábbiakat: 
- vásárlást igazoló (számla)
 - befejezett panaszlevelet letölthető ITT
 - fényképes dokumentáció egyértelműen bizonyítva az oka a panasz
 
Ha arra kérik, hogy küldje vissza a terméket a boltban vagy a szolgáltatás és a termék át tiszta állítások szerint a higiéniai előírásoknak, vagy az általános higiéniai elveket. A kérelemnek tartalmaznia kell az összes alkatrészek és tartozékok, amelyek szükségesek, hogy ellenőrizze a bejelentett hiba. Javasoljuk, hogy csatolja:
- egy példányt a vásárlási nyugta vagy más vásárlást igazoló áruk
 - a hiba leírását, és meg elérhetőségét
 
 Ajándékok, amelyek ingyenesen nyújtott, nem lehet jogok gyakorlására a fogyasztó. Az ilyen áruk megfelelnek a feltételeknek az adományozási megállapodást, és az összes vonatkozó előírásoknak a cseh jogszabályok.
 
A határidő az igény rendezésében - Ha van egy fogyasztói panasz foglalkozik majd egy 30 napos időszak.
 - Abban az esetben Ön fogyasztó, igyekszünk foglalkozni a panasz a lehető leghamarabb.
 - Abban az esetben, a visszatérítés küldünk pénzt egy bankszámlára. A visszatérítést nem lehet postai utalvány.
 
Kapcsolatos költségeket az áruszállítás a szolgáltatásnak visszatérése szolgáltatás térítik, ha a következő feltételek teljesülnek: - a panaszok osztály lesz előre megállapodott, hogy az árukat kell szállítani a legközelebbi márkaszervizhez saját költségén
 - A követelés indokolt (ez nem lesz ilyen. üzemzavar által okozott működési hiba, mechanikai sérülés, stb.)
 - keresztül az űrlapot (elem „Követelések”) intézett visszatérítése szükséges kapcsolódó költségek az áruszállítás
 - Doložíme költsége (beolvasás bevételek postaköltség, szállítási lista, stb.)
 
 Ez csak készpénz költségek ésszerű szinten jellege miatt az áru. Például A postaköltséget nem a taxi szolgáltatást.